środa, 10 kwietnia 2013

Od Ali'ego Cd Ness


Westchnąłem. Po rozstaniu z Ness dużą ilość czasu spędzałem w mojej ludzkiej postaci.
- Może najpierw to... - ruszyłem w stronę lasu.
- Gdzie idziesz?! - podbiegła do mnie.
- Pokazać Ci, że życie wampira jest proste, fajne i niesamowite. - odparłem z szarmanckim uśmiechem. Wskoczyłem na kamień.
- Jesteś gotowa? - spytałem wyciągając rękę, żeby pomóc jej wejść. Ness chwyciła moją dłoń i sprawnie się podciągnęła.
- Jasne, że jestem, generale! - zaśmiała się.
- To dobrze! - ruszyłem przed siebie. Renesmee ciągle trzymała mnie za rękę, biegliśmy tak nie zwracając uwagi na nic. Czasem spoglądałem na nią, była tak zafascynowana tym wszystkim... Musiałem pomagać jej w omijaniu drzew.
Dotarliśmy do mojej ulubionej polanki.
- Odwróć się. - poprosiłem. Dziewczyna stanęła do mnie tyłem. Zakryłem jej oczy.
- Co słyszysz? - wstrzymałem oddech. Po chwili odpowiedziała:
- Wszystko! - zawołała radośnie. - Rozmowy, wiatr... Wszystko! - zaśmiałem się. - To jest ekstra!
- Wiem, a jak oceniasz bieg? W skali od jednego do dziesięciu?
- Jedenaście! - położyła się na trawie i zaczęła obserwować chmury.

<Ness?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz