piątek, 12 kwietnia 2013

OD Ali'ego Cd Ness



- Jeszcze raz bardzo cię przepraszam. Nie wiem co mną kierowało... - "pff! Ty idioto, dobrze wiesz co tobą kierowało!" usłyszałem głosik w głowie.
- Spokojnie, potraktuję to jako dowód przyjaźni. - puściła do mnie oko.
- Dzięki. - uśmiechnąłem się szeroko. - Następnym razem daj mi w twarz, znam osobę, która by się bardzo ucieszyła...
- Ali, proszę. Nie ubliżaj mu.
- Dobra, dobra. - machnąłem lekceważąco ręką.
- I proszę cię, nie chcę więcej takich sytuacji! Mógł cię skrzywdzić!
- Ness! Jedyną osobą, która może mnie skrzywdzić jesteś ty. - uśmiechnąłem się słabo na wyobrażenie przytulających się Rambo i Ness. Złapała mnie za rękę.
- To ci nie grozi. - obiecała i lekko ścisnęła moją dłoń. Zrobiło mi się ciepło na sercu.

<Renesmee?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz