sobota, 20 kwietnia 2013

Od Amber Cd. Aliego i Ness

Jechaliśmy sobie na lotnisko ( ^^ ) Ja się położyłam , na super kanapie a tak wo gule to dla wyobraźni wyglądała tak (limuzyna) :




Byłam strasznie znudzona , no bo co w takiej limuzynie robić biegać to nie za bardzo .. Nagle Ness zaproponowała :
-Może w coś pogramy ? - zapytała
-Ale w co ? - zapytałam jeszcze bardziej znudzona ..
-Hmmm .. -zamyślił się Ali .
-Możeee w Pytanie i Wyzwanie ? -zaproponowałam .
-Noo chyba nic innego nam do głowy nie przyjdzie - powiedział Ali a Ness pokiwała głową że Ali ma rację .
Świetnie się bawiliśmy , dawaliśmy sobie wyzwania i pytania takie śmieszne że nie dało się wytrzymać .
Później bawiliśmy się w jeszcze kilka innych gier a czas płyną i nim się obejrzeliśmy byliśmy na lotnisku .
-Dobra wysiadka ! - powiedziałam , zabraliśmy swoje walizki , paszporty ( ^^ ) i ruszyliśmy w stronę samolotu .
( Ali lub Ness :D )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz