niedziela, 21 kwietnia 2013

Od Amber Cd Ness i Balto

-Tak już jesteśmy . -odpowiedziałam z trochę skwarzoną miną po wiadomości Balto , no ale co będzie trzeba to znieś .
-Co ty taka skwarzona ? -zapytała Ness
-Już nie .-odpowiedziałam u uśmiechem
-Dobra chodźcie  , bo się spóźnimy - powiedział Ali .
I ruszyliśmy stronę autobusu , jechaliśmy przez jakieś 15 minut i dojechaliśmy do Hotelu , był prze piękny wyglądał tak : (Pokuj Ness )

(Pokuj Aliego )

(Mój pokuj  )

Ośrodek z zewnątrz :




Postanowiliśmy że pójdziemy na basen kiedy Ness poszła popływać Ali cicho mnie zapytał .
-Ej kto do cb dzwonił w samolocie ?
-To był Balto powiedział że ... - i wszytko po cicho mu wytłumaczyłam .
-Aaaaaaa -odpowiedział - Dobra chodź do Ness , bo się skapnie że knujemy dla niej imprezę - i puścił do mnie oko .
(Ness , Ali ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz