poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Od Amber Cd. Ness

-Hmm .. -zastanowiłam się głośnio - Wiesz w sumie to dobry pomysł ! - odpowiedziałam 
-Dobra to chodźmy do pokoi  po torebki . - powiedziałam patrząc na Ness a Ali powiedział . 
-Yyyy wiecie ja tam w torebkach nie chodzę ! - odpowiedział ze śmiechem . 
-Nie  chodzi o ciebie .. - odpowiedziałam mu puszczając oko . 
-Szpoko , chodź po te torebki . - odpowiedziała Ness ze śmiechem , poszłyśmy po torebki i zbiegłyśmy przed Hotel gdzie czekał Ali . 
-No wreszcie ! - powiedział z uśmiechem . 
-Oj tam oj tam nie narzekaj . - odpowiedziałam . -lepiej chodzie na statek bo nam odpłynie ! - powiedziałam ze śmiechem . Szliśmy  sobie po drodze kupiliśmy sobie lody , a potem Ali ufundował nam po szejku . Kiedy doszliśmy do  portu , statek miał opłynąć za jakieś 10 , 15 minut . Wyglądał tak : 
Kupiliśmy bilety i weszliśmy na statek , kiedy statek zatrąbił 3 razy ,co miało znaczyć odjazd . Kiedy odpłynęliśmy trochę od brzegu położyłam się na leżaku który tam był bo się troszeczkę źle poczułam i patrzyłam na  szczęśliwych Ness i Aliego którzy stali tak jak w filmach na dziobie statku i się przytulali . 
( ^^ Ali , Ness ? ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz