piątek, 19 kwietnia 2013

Od Amber Cd. Renesmee

Spacerowałam po alejce nagle usłyszałam płacz , znajomy mi już dlatego przeskoczyłam przez żywopłot i zobaczyłam Ness którą pocieszali te trzy małe pieski które pomogły w ratowaniu Ness .
-Ness ! Dlaczego płaczesz ?! – zapytałam
-No bo .. –zaczęłam ale ja jej przerwałam
-Niech zgadnę Rambo albo Ali ..
-Ali ze mną chodzi ! –krzyknęła a ja spojrzałam na nią ździwiona .
-Iii co w tym złego powinnaś tańczyć z radość ! – powiedziałam .
-No bo ten cały Rambo , znowu zaczął swoje cyrki , powiedział że się na mnie zawiódł i że ja nic nie rozumiem że mówiłam że cenie dobrych przyjaciół itp. –powiedziała nie z płaczem ale ze złością nagle nad biegł zmartwiony Ali .
-Ness ! Dlaczego płaczesz , coś nie tak ? –zapytał zmartwiony . Więc Ness i ja opowiedziałyśmy mu wszystko ze szczegółami … a on chyba się troszeczkę zdenerwował ..
(Ali ? Ness ? ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz