piątek, 19 kwietnia 2013

Od Balto Do Amber i Alistair'a

Wpadłem szybko do pokoju Amber ciągnąc za sobą Ali'ego,zatrzasnąłem w pośpiechu drzwi.
-Co się stało?!-zapytała zdziwiona Amber
-Ness za tydzień ma urodziny i to nie zwykłe!-wykrzyknąłem  na jednym oddechu
-No tak to jej,w wampirzej strefie 118 urodziny,to ważna data,ona o moich pamiętała..Balto nasza młodsza siostra za tydzień będzie dorosła a my zapomnieliśmy!-targała mną łapami
-Amber nie zapomnieliśmy!To za tydzień,po za tym rodzinka jest już zaproszona,razem z nią jedziecie na Hawaje,więc o niczym się nie dowie.-uspokoiłem ją
-Na Ha co?-zapytał zdziwiony Ali- a no tak mówiła nam że ma dla nas niespodziankę
-No właśnie-puściłem do nich oko-ale to tylko na 3 dni,więc liczę że mi pomożecie w przygotowaniu imprezy.
(I co?Pomożecie?!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz