piątek, 12 kwietnia 2013

Od Crystal-Jak tu dotarłam


Urodziłam się w zwykłej hodowli psów rasy samojed. Pewnej nocy do zagrody dla szczeniaków przyszedł jakiś mężczyzna. Włożył worek do zagrody i zachęcał nas (mnie i moje rodzeństwo) żeby tam wejść. Ponieważ byłam bardzo ciekawska pierwsza weszłam do worka. Wtedy mężczyzna złapał mnie i wrzucił do samochodu. Chwilę jechaliśmy. Mężczyzna zostawił mnie później w lesie. Znalazła mnie tam suczka rasy owczarek niemiecki. Opiekowała się mną jak własnym dzieckiem. Pewnego dnia gdy byłam już dorosła wyszłam na ulicę. Przejeżdżał tamtędy samochód. Wysiadła z niego kobieta i powiedziała:
-Wskakuj suniu.
Szczeknęłam w odpowiedzi i wskoczyłam na tylne siedzenie. Zasnęłam po chwili. Obudziłam się w jakimś domku. Podszedł do mnie jakiś pies i powiedział:
-Jestem Rambo.
-Crystal.-uśmiechnęłam się.

(Rambo?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz