poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Od Ness Cd. Ali'ego

Przestałam już płakać,w towarzystwie Ali'ego czułam się bezpieczna.Po paru minutach oboje zasnęliśmy.Obudziło mnie pukanie do drzwi,nie chciałam budzić Ali'ego,więc powoli cichaczem zsunęłam się z łóżka i podeszłam w stronę drzwi.
-Hej!-wykrzyknęła Amber w wejściu
-Ciii!-szepnęłam i wskazałam śpiącego chłopaka, uśmiechnęłam się,Amber kiwnęła głową i powoli weszła do jadalni:

Gdy przygotowywałam śniadanie,usłyszałam szmer za plecami,uśmiechnęłam się sama do siebie i gwałtownie się odwracając pocałowałam zmierzającego w moją stronę Ali'ego.
-Widzę,że już ci lepiej.-uśmiechnął się.
-Tak o wiele...-odwzajemniłam uśmiech.
-Tylko ja o czymś nie wiem?-zapytała ze śmiechem Amber
-Długa historia,przy okazji ci opowiemy.-puściłam oko do chłopaka,który usiadł przy stole.Podałam śniadanie i usiadłam obok reszty.Po zjedzeniu pożywnego posiłku przy babeczkach(upieczonych wczoraj przeze mnie ^^)

rozważaliśmy co dziś powinniśmy zrobić.
-A może tak wybrać się na plaże,trochę popływać poopalać się-tu podniosłam brwi i spojrzałam na Amber^^-może nawet  krótki rejs na jakimś nie dużym statku.-zaproponowałam
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz