niedziela, 21 kwietnia 2013

Od Ness cd. Amber i Ali'ego

Ach tu było jak w raju...ciepłe słońce zimna woda, a to tylko przedsmak tego wszystkiego! Byłam w postaci człowieka,tak jak Ali i Amber,to by było trochę dziwne jakby psy spacerowały po kurorcie z kremem z filtrem ^^.Moczyłam sobie nogi w basenie kiedy  nagle pojawili się Ali i Amber.
-O jesteście!-wstałam i usiadłam na leżaku.Miałam na sobie takie oto strój plażowy^^:

-To co porobimy?-zapytała Amber.Zaczynało się już ściemniać i baseny wyglądały pięknie.


-Nie mam pojęcia,ale tu nie ma się co nudzić.-odparł Ali
-Macie rację,zaraz coś wymyślę tylko zaczekajcie na mnie chwilkę.-powiedziałam z figlarnym uśmieszkiem,odbiegłam trochę od basenu i z pewnej odległości rozpędziłam się jak tylko mogłam skacząc do niego z krzykiem.
- Szalona dziewczyna...-zaśmiał się Ali
-Oj ty jej chyba jeszcze nie poznałeś.-odparła ze śmiechem Amber.
-A gdzie ona teraz?Skoczyła i co?-zapytał zmartwiony Ali.Nachylili się oboje nad basenem a ja wypłynęłam wciągając ich do niego.
(Ali,Amber?^^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz