sobota, 6 kwietnia 2013

Od Renesmee i Amber

Wybiegłam z sali a za mną biegła Amber , zatrzymałam się przy fontannie . 
-Przepraszam Renesmee - powiedziała 
-Nic się nie stało , to i tak moi przyjaciele . - odparłam 
-Tak ? -zapytała - Bo mi się zdaje że jeden z nich to chyba więcej niż przyjaciel ! - powiedziała 
-Nie , oby dwoje to moi najlepsi przyjaciele . - stałam twardo przy swoim 
-Ale wiesz kiedyś będziesz musiała wybrać to cię nie ominie ! - Powiedziała 
-Wiem ale ja cenie sobie o wiele bardziej zaufanych przyjaciół . 
- Tak ja to wiem i rozumiem ale oni uważają cie za kogoś więcej niż przyjaciółkę - powiedziała - A teraz chodźmy na sale . - zaproponowała 
-Nie na chwilkę chcę zostać sama za pięć minut będę - i puściłam do niej oko 
-Dobra - odpowiedziała , i poszła , a ja zostałam sama teraz tylko szum wody mógł mnie uspokoić . 

( Ktoś chcę dokończyć ?? ^^ ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz