wtorek, 16 kwietnia 2013

Od Saby Cd.


C.D
Po opowiedzeniu swej historii Jacob ( bo tak miał na imię wilkołak)
- poczekaj powoli zaczynam rozumieć Czyli jesteś z królestwa Avalun , jesteś wilkołakiem, zgubiłeś bransoletkę i trafiłeś tu przypadkiem Czy tak ?- podsumowała wnioski
-No wie ni wierzysz – zapytał
- a niby jak mogła bym ci nie wierzyć przecież tu stoisz – oznajmiłam
- Wydajesz się miła i chciałbym powierzyć tobie oto ten mały upominek.
Podsunął mi małą paczuszkę
- otwórz – powiedział
W paczuszce była podobna bransoletka do jego . spytałam się
To bardzo miłe dzięki
-Ona pozwoli ci się przemienić w wilkołaka itp. Jeżeli chcesz to ją teraz możesz wypróbować – mówił z wielkim przekonaniem że aż się zgodziłam – to bardzo proste w myślach mówisz chcę być wilkołakiem i po chwili się przemieniasz no spróbuj .
Wykonałam wszystkie polecenia i po chwili już byłam wilkołakiem.
-wow ale to dziwne a za razem fantastyczne ścigamy się do końca alejki – zaproponowałam
- no pewnie- i zaczęliśmy się ścigać. Widziałam że Jacob daje mi fory .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz