poniedziałek, 4 lutego 2013

Od Rensmee C.D. Amber

Moje miłe południe znów zakłóciły jakieś krzyki,zaraz to było szczekanie!Przyjechał pierwszy pies!Przywitała się nazywała się Amber.
-Jestem Renesmee, Zendaya założycielka tego ośrodka to moja pani od szczeniaka ja i mój brat byliśmy jako pierwsi w tym ośrodku.-oznajmiłam z dumą,ten ośrodek to było coś...
-Rozumiem,ja przed kilkoma minutami przyjechałam tu.Wspomniałaś coś o bracie,tak?
-Tak,nazywa się Balto,są tu też Saba,Hachiko,Śmigacz i Lili.
-Aha,bo właśnie widziałam jakiegoś psa,myślałam że jestem tu sama.-zaśmiała się
-Nie,teraz już nigdy nie będziesz sama.-uśmiechnęłam się,ona odwzajemniła uśmiech-To co.może pokaże ci tereny?-zapytałam powoli rozglądając się za oknem czy czasem na ulicy nie grasują "przeraźliwi kosmici"^^.
-Tak z miłą chęcią-ruszyłam przodek.Najpierw pokazałam Amber ośrodek potem cały park,następnie polanę i domek na niej.Wróciłyśmy do ośrodka dosyć wcześno bo o 15:00.Wskoczyłam na kanapę.
-I jak ci się tu podoba?
(Amber?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz