sobota, 30 marca 2013

Od Balto Cd. Tiny i Sparkle

Cd. Tiny
Pomogłem Tinie dojść do ośrodka,zaniosłem ją do Devida.
-Gdzie ty biegałaś Tina?-powiedział z uśmiechem i poklepał ją po głowie.-No nic,ważne,że tylko tyle,teraz masz nie ryzykować,żadnych samotnych wycieczek do lasów i postaraj się mniej biegać.Balto twoim zadaniem jest nie spuszczać ją z oka rozumiemy się?-dałem donośny głos szczekania co miało znaczyć "oczywiście szefie"-tylko do czasu gdy przyjedzie weterynarz,już do niego dzwonię.-powiedział chłopak i wyszedł.Tina leżała na swoim legowisku bawiąc się kawałkiem bandaża,którym Devid zabezpieczył jej łapę.
-Poczekaj tu,ale masz nigdzie nie iść.-powiedziałem stanowczo i wyszedłem z pokoju.Pobiegłem na dół do kucharz Paul Bocuse ,który przygotował pyszne danie-po prostu pazury lizać!Zaniósł nasze miski do pokoju nafaszerowane tymi delicjami.Następnie pojawiłem sie we wszystkich pomieszczeniach ośrodka i pytałem się każdego psa:
-Tina ma łapę w złym stanie,kto się pisze na wieczór "Psia Noc?"-polega na tym,że będziemy pomagać Tinie przejsć przez ból i przy okazji będzie to dobra okazji żeby sie zaprzyjaźnić z innymi.-co wy na to?Kto chętny?
(?)
Cd. Sparkle
Spojrzałem w niebo,ciemne chmury powoli otulały niebieską przestrzeń.
-Oj chyba zanosi się na deszcz.-powiedziałem nie spuszczając wzroku.
-Ja myślę,że to zwykłe chmury...-odpowiedziała Sparkle
-Przesądny ZAWSZE ubezpieczony- zaśmiałem się,po paru sekundach na mój nos spadła mała kropelka wody.
-Jednak miałeś rację-odparła Sparkle.Pobiegliśmy do ośrodka i wytrzepalismy się porządnie z wody pozostawionej przez deszcz.
-Sparkle,słyszałaś o "Psiej Nocy"?Wpadniesz?W pokoju Devid o 20:00 wszyscy wiedzą.
(Sparkle?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz