wtorek, 19 marca 2013

Od Renesmee Cd. Księżniczki

-Mamy tu dużooo pięknych krajobrazów.Szczególnie polecam ogrody i polanę,są na prawdę cudowne.-powiedziałam wchodząc do samochodu-O zobacz właśnie przejeżdżamy-wskazałam nosem na szybę samochodu
-Faktycznie bardzo ładne.-po paru minutach byliśmy na miejscu.Oprowadziłam Księżniczkę po całym ośrodku i najbliższych miejscach.
-Czas na kolację-powiedziałam
-Em...jadalnia jest na dole!-odparła Księżniczka
-Tak,widzisz już prawie wszystko znasz.-zeszłyśmy na dół.Już całą sfora czekała przy stolikach.
-Hej wszystkim!Oto nowa-Księżniczka-Księżniczka wyłoniła się zza moich pleców
-Hej...-powiedziała nieśmiało
-Witaj Księżniczko!-chórem odpowiedzieli  wszyscy.  
-Z tego co wiem,zapisałaś się do mojego zaprzęgu.-spojrzał na mnie dumny Balto
-Tak-wiedziałam,że będzie się wywyższał nową członkinią,ale...
-Renesmee do cb tez ktoś doszedł.-Balto wskazał na dwóch siedzących obok niego samców
-Oto Scimitar i Alistair-uśmiechnęłam się w ich stronę
-Dania podano,bon appetit-kucharz podsunął nam nasze miski z pysznym jedzonkiem.
(Ktoś dokończy?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz