niedziela, 28 kwietnia 2013

Od Amber Cd. Ness

Zamówiliśmy nasze ulubione dania , czekaliśmy z jakieś 15 minut i kelner podał dania . Cała nasza trójka zjadła dania ze smakiem .
-Mmmm ..pyszne ! - powiedział Ali który pierwszy zakończył żywot swojego dania .
-Racja ! Musimy tu jeszcze kiedyś wrócić ! - powiedziałam z uśmieszkiem na twarzy .
-No i tu ci przyznam racje . -powiedziała Ness  , nagle zadzwonił mój telefon ^^ na wyświetlaczu pojawił się napis Balto .
-Kto to ? -zapytała Ness
-Scimitar ! - odpowiedziałam , oczywiście skłamałam . -Pójdę odebrać . - powiedziałam i wyszłam na dwór .-Halo . -powiedziałam
-Hej i jak ? -zapytał Balto
-Dobrze mam nadzieje że się nie domyśliła . - powiedziałam
-Pewnie sama o nich zapomniała ! -powiedział Balto ze śmiechem .
-No nie wiadomo , kiedy zjedzie się rodzinka ? -zapytałam
-No właśnie .. myślę że rano w sobotę .
-W dzień imprezy ? - zapytałam
-A  kiedy , jeśli przyjadą wcześniej to Renesmee się skapnie ! - odpowiedział
-Hmmm .. w sumie to masz racje . Dobra kończę pa ! -powiedziałam
-Na razie ! .
Schowałam telefon do torebki , i z Restauracij wyszli Ness i Ali .
-I co ? - zapytała Ness
-A nic pytał się czy u nas wszystko ok . - odpowiedziałam
-No i co gdzie teraz idziemy ? -zapytała Ali .
(Ali ? Ness ?  )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz