poniedziałek, 22 kwietnia 2013

OD Ramba

Wracałem do Ośrodka z parku, postanowiłem pójść do bibloteki i może poczytać jakiś kryminał :3.... Minę miałem troche smutną bo czułem się jak ostatni idiota.... Gdy wszedłem do biblioteki zobaczyłem Sabe
-Cześć Saba
-O hej Rambo.... co tam? co taką mine masz nie w sosie?
-aj bo czuje się jak ostatni idota.... Uświadomiłem sobie że zazdrość wzięła na de mną górę.... i że chciałbym żeby Ness była szczęśliwa z Alim... No i żeby była moją przyjaciółką a on najlepszym kumplem Chce zakończyć tą wojne między mną a Alim.... I chce zapomnieć o tym jak się zachowałem i że Ness może była dla mnie kimś więcej.... Bo Ness jest moją przyjaciółką tak samo jak ty, Amber itd...
Sabo dziękuje że mnie wspierałaś w trudnych chwilach.... dziękuje.... No i czy może jakoś mi pomożesz co do Przeprosin Aliego i Ness??? znaczy jak ja mam wyjść z tego bagna??

(Saba?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz