sobota, 6 kwietnia 2013

Od Ali'ego Cd Renesmee



-Jasne, będę cię wypatrywać. - przytuliłem ją mocno. Uśmiechnęła się i odbiegła do Ramba. Uśmiech zszedł mi z pyska...
Podreptałem do Saby.
- Ojej, wyglądasz jak najprawdziwsza księżniczka. - zaśmiałem się.
- Dziękuję, ty też ładnie wyglądasz... - posłała mi przyjacielski uśmiech i stanęła obok mnie. Powolnym krokiem ruszyliśmy do sali.
- Zatańczysz? - zaproponowałem. Kiwnęła głową. Tańczyliśmy w kompletnej ciszy, nikt nic nie mówił.
- Ali... Dlaczego mnie zaprosiłeś? - przerwała milczenie.
- Sabo, nie obraź się, ale dlatego, że jesteś moją przyjaciółką. Pomyślałem sobie, że zgodzisz się... Inne suczki nie za bardzo mnie lubią. - westchnąłem.
- A Renesmee? Tylko nie odpowiadaj "Pff...A o co chodzi?", bo widzę, że... Że... Kochasz ją.
- Rambo ją zaprosił. - zabrzmiało to trochę chłodniej niż zamierzałem.
- Ali, tylko nie rób niczego głupiego. - przestrzegła mnie.
- Jasne... - piosenka dobiegła końca.
- Tu jesteście! - usłyszałem za sobą melodyjny głos. Odwróciłem się i zobaczyłem Ness. - Mogę porwać na chwilkę go porwać? - spytała Sabę.
- Pewnie. Poszukam Ramba. - odpowiedziała i odeszła.
- Hej, Ness. - uściskałem ją. - Zatańczysz? - ukłoniłem się lekko, jak na dżentelmena przystało.

<Renesmee?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz