czwartek, 4 kwietnia 2013

Od Balto Cd. Sparkle

-spoko,ale nie obraź się jak będę przy Tinie,jest moją dobrą przyjaciółką i nie chcę żeby sama siedziała z tą łapą...Nie można nic z tym zrobić,ona o niczym nie wie,całą ta "Psia Noc" jest dla niej i wszystkich którzy jakkolwiek pragną dodać jej otuchy.to nie będzie jeden "bal" nie ma się co martwic będzie dużo okazji by zaprosić kogoś innego.Na jednym się nie kończy,ale skoro nikogo nie znasz i ci zależy to pójdę z tobą-uśmiechnąłem się i odbiegłem,musiałem trochę poćwiczyć,spotkałem Alistaira
-Cześć stary-przybiliśmy ee..łapę^^
-Cześć...
-Słyszałem,ze idziesz z Sabą na Psią Noc
-Tak...a ty?
- Ze Sparkle.
-Aha...Coś z tego będzie?-zaśmiał się
-Nie wiem idziemy jako znajomi,to tylko impreza,nie będzie jedna.A ty i Saba?
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz